Make Sure You Click And Join Nuffnang To Get More Traffic To Your Blog...!!!

Friday, October 12, 2018

EBOOK MENINGKATKAN FOKUS BELAJAR



Perhatian Buat Golongan Pelajar Terutama Pelajar sekolah Yang inginkan kejayaan cemerlang

 Terkecuali lah bagi mereka yang merancanga untuk tidak mahu berjaya

Mari Saya Tunjukkan Anda…
Bagaimana Saya membimbing pelajar saya selama 24 tahun untuk mereka berjaya!!“

Betul lah, jika anda kata anda tidak membaca dan mengamalkan apa yang ada dalam ebook ini pun anda berjaya, tetapi…..

Jangan pandang remeh pada tips-tips yang sudah terbukti berkesan kepada pelajar tempatan dan antarabangsa yang dipaparkan dalam ebook ini…!!!

Lagipun, jika anda sentiasa negatif, ia beerti anda sangat-sangat perlu membaca ebook ini untuk merubah minda anda



Dilemma Pelajar yang inginkan kejayaan cemerlang tetapi enggan menerima nasihat pakar.

Disebabkan itulah.. maka… proses belajar anda akan menjadikan kita letih.




BAGAIMANA DENGAN GURU?. BAGAIMANA DENGAN KAUNSELOR?

Memang saya akui bahawa GURU dan KAUNSELOR PELAJAR juga amat perlu kepada tips-tips ini untuk membantu mereka menyampaikan kepada pelajar mereka sebagai bimbingan. Itu yang telah saya lakukan selama 24 tahun. Sekarang saya keluarkan ini untuk kegunaan semua dengan harga yang paling murah.



Ilmu yang dikongsikan ini bukan RM 20.oo harganya. saya sudah memberi ceramah menggunakan tajuk ke berpuluh buah sekolah dan beribu pelajar menggunakan intipati yang diberikan dalam ebook ini yang saya baru tukar dari intipati ceramah saya.

Kaunselor yang ingin mendapatkan poin-poin penting untuk ceramah boleh menggunakan ebook ini sebagai bahan yang cukup untuk bercakap selama 2 jam 30 Minit.



saya sudah sediakan 10 bab untuk anda, lengkap dengan penerangan terperinci setiap satu




Yakin atau Tidak, Intipati dari ebook 28 mukasurat ini tetap memberikan anda Tips dan Panduan yang sangat berharga. Ibu bapa tentu suka apabila anda perkenalkan kepada anak-anak mereka.



DEMI ILMU YANG SANGAT BERGUNA, SAYA PASTI, ANDA AKAN MEMILIKI EBOOK INI…



EBOOK DI DATANGKAN DALAM BENTUK PDF DOKUMEN, 28 MUKASURAT DAN DIKIRIM MELALAUI EMAIL SETELAH BAYARAN DIBUAT.
SILA KLIK LOGO DI SEBELAH UNTUK MEMBUAT PESANAN
HARGA RM 20.00
 sila pesan di laman web rasmi kami

















No comments: