Make Sure You Click And Join Nuffnang To Get More Traffic To Your Blog...!!!

Saturday, January 4, 2020

REVIEW KE DUA MENGENAI EBOOK 9DARI10 IRFAN KHAIRI



ersoalan yang diutarakan adalah persoalan biasa. Matlamat, tetapi Ia sangat berbeza dari apa yang saya tahu, Strategi penetapan matlamat yang sangat MENGUJAKAN.

Semua orang mempunyai matlamat, terutama mereka atau kita yang bergiat aktif dalam perniagaan di internet dan media sosial.
Bertahun-tahun kita berniaga di media sosial. hari-hari, siang malam membuat posting untuk mendaptkan pelanggan.
5tahun lalu saya lihat anda membuat posting bertalu-talu. Tanpa jemu. Hari ini tahun2020 anda masih merangkak untuk menjana pendapatan. Ratus, ribu tetapi tidak jua menjadi jutawan.
Membaca ebook 9/10 tulisan Irafan Khairi, Jutawan Internet yang merangkul pelbagai anugerah boleh memberi panduan dalam menetapkan matlamat anda.
Terus terang saya katakan, PENETAPAN MATLAMAT yang dibuat oleh Irfan Khairi SANGAT BERBEZA dengan mana-mana panduan yang diberikan di mana-mana kursus motivasi dan perniagaan yang anda pergi. Saya juga
Saya juga orang ‘motivator’, sentiasa meletakkan matlamat sebagai pemula sesuatu usaha.


Namun, setelah saya membaca buku ini, 9/10 kekayaan ini barulah SAYA SEDAR BAHAWA PENETAPAN MATLAMAT MENGIKUT CARA UNTUK MENJADI JUTAWAN ADALAH BERBEZA SAMA SEKALI.


Saya pasti anda juga seperti Irfan Khairi, ingin menjadi jutawan. dis jutawan pada umur 25 tahu. Saya tidak mampu pada umur itu. Saya hanya mampu memjadi jutawan pada umur 50 tahun. Koleksiminda.com merealisasikan impian saya, itupun setelah mendapat bimbingan dari Sifu Irfan Khairi dalam Program Perniagaan Internet dan Media sosial selama satu tahun.

Sekararang saya mencadangkan ANDA untuk mendapatkan buku ini, 9/10 kekayaan kerana saya juga ingin ANDA meneliti strategi membina matlamat yang dikongsikan oleh IK supaya anda juga akan melangkah untuk menjadi jutawan.


Sila klik Banner ini untuk membaca lebih lanjut penerangan dari Irfan Khairi supaya anda jelas dan tahu isi kandungannya…


“SELAMAT MENJADI JUTAWAN”.



SILA KLIK BANNER INI UNTUK MENDAPATKAN MAKLUMAT PERCUMA MENGENAI STRATEGI IRFAN KHAIRI

No comments: